joi, 9 august 2012

Cabral ne vine in ajutor

Doua fetite, Leontina si Tessa, au nevoie de ajutor. Esti pe-aici?



Uite, eu nu vreau sa iti stric ziua, vreau doar sa te rog sa arunci un ochi peste doua vieti. Daca tu vei considera ca merita sa dai un leu… te rog cat stiu eu de frumos s-o faci. Daca nu… eu te gandesc de bine in continuare.
Despre Leontina am aflat de la Moshe, a scris despre ea cu suflet, asa cum stie el. Despre Leontina, o copila care n-a vazut lumina niciodata, ne povesteste mama ei:
[...]I-am facut primul control la spitalul din Craiova, diagnosticul fiind pus prima data la acest spital. N-i s-a spus ca are dezlipire de retina – retinopatie de prematuritate gradul V (cinci). Aici nu ne-au dat nici o speranta de vindecare, au spus sa mergem cu ea mai departe la alt spital. Pe 26 iulie 2004 am mers cu ea la Bucuresti, la D-l doctor Florin Balta unde acesta ne-a dat increderea sa luptam, ca fetita noastra are sanse de vindecare . Ne-a confirmat diagnosticul aflat de la spitalul din Craiova si ne-a spus ca singura sansa sa poata vedea este o operatie care se poate face in Belgia. Dumnezeu ne-a ajutat si  [...] am mers cu fetita si am operat-o.[...] La ultimul control care i-a fost facut ne-au spus ca nu i s-a lipit in totalitate retina si ca nu si-a recapatat vederea. Am intrebat ce se mai poate face pentru ea si ne-au spus ca in Belgia nu se mai poate face nimic . Am decis sa incercam si in alta parte si am aflat ca aceasta operatie de care are mare nevoie se poate face la o clinica din America. Am trimis actele si am luat legatura cu Dr. William Beautmont din Detroit, ne-a confirmat ca operatia se poate face si costul operatiei la ambii ochi fiind de peste 30.000 Dolari . Orice am face este cu mult peste puterile noastre, incercam, traim cu aceasta speranta si incredere in bunul Dumnezeu pentru fetita noastra, care este si sungurul copil pe care il avem.

sursa: http://www.cabral.ro/pentru-copii/doua-fetite-leontina-si-tessa-au-nevoie-de-ajutor-esti-pe-aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu